Porovnání prospěchu ve zdejší a v navazujících školách.
školní rok | počet žáků v ročníku | zhoršilo si průměr (nad 10% průměru v ZŠ Tep.) | udrželo si průměr (v 10% průměru v ZŠ Tep.) | zlepšilo si průměr (pod 10% průměru v ZŠ Tep.) | nezjištěno |
---|---|---|---|---|---|
2006/2007 | 2 | 0 | 0 | 1 | 1 |
2007/2008 | 3 | 0 | 2 | 1 | 0 |
2008/2009 | 4 | 1 | 2 | 0 | 1 |
2009/2010 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
2010/2011 | 6 | 1 (G) | 2 | 3 | 0 |
2011/2012 | 5 | 0 | 2 | 2 | 1 |
2012/2013 | 5 | 1 | 2 | 1 | 1 |
2013/2014 | 3 | 0 | 2 | 1 | 0 |
2014/2015 | 5 | 1 | 3 | 0 | 1 |
2015/2016 | 6 | 0 | 6 (2 ST) | 0 | 0 |
CELKEM | 40 | 4 | 21 | 9 | 6 |
CELKEM [%] | 100 | 10,00 | 52,50 | 22,50 | 15,00 |
po očištění | 34 | 4 | 21 | 9 | |
po očištění [%] | 100 | 11,76 | 61,76 | 26,48 |
Zkratka G znamená gymnázium, ST sportnoví třída.
Autoevaluace školy a její další evaluační činnost slouží k poskytování nezbytné zpětné vazby vedení školy o tom, jak se škole daří naplňovat stanovené vzdělávací záměry a cíle. Jsou současně i hodnocením kvality školy a hodnocením kvality jejího ŠVP. Probíhá ve dvou sledovaných oblastech: efektivita vyučování, atmosféra vztahů (žák x spolužák, učitel x žák, učitel x rodič, učitel x učitel) a rovněž mapuje potenciál vzniku rizikových forem chování (např.: kouření, krádeže, šikana, agrese, alkohol, drogy atd.).
Autoevaluace školy